Bang & Olufsen: itthon is jól muzsikál!

2015. december 10., Budapest – Tegnap megnyílt a Bang & Olufsen dán prémium szórakoztatóelektronikai vállalat legújabb közép-kelet-európai üzlete a Bálna Kulturális és Kereskedelmi Központban. Az idén 90 éves márka hazai vezérképviselete, a BEOStore Hungary Zrt. az ultramodern, 150 négyzetméteres bemutatótermen túl a Magyar Telekom kiemelt fővárosi üzleteiben és webshopjában is jelen van a termékeivel.

December 9-én a Bálnában nyitotta meg kapuit a Bang & Olufsen legújabb bemutatóterme, amely egyben a dán prémium márka legmodernebb közép-európai üzlete is – jelentette be a márka hazai vezérképviselete, a BEOStore Hungary Zrt., amely a dán márka fennállásának 90. évfordulójára időzítette az új üzlet megnyitását. A hivatalos ünnepségen a dán márkatulajdonos képviselője elsőként mutatta be a hazai közönségnek a születésnapra tervezett Love Affair kollekciót.

„A célunk az volt, hogy Magyarországon egy európai összehasonlításban is kiemelkedő, és a kerek évfordulóhoz is méltó bemutatótermet alakítsunk ki. A Bálnában található üzlet a teljes Bang & Olufsen termékpalettát és a dán prémium márkától elvárható vásárlási élményt kínálja” – foglalta össze Kutvölgyi Pál, a BEOStore Hungary Zrt. vezérigazgatója.

Kutvölgyi Pál elmondta: az új üzlet megnyitása egy hároméves folyamat záróakkordja, amelynek során a dán márkatulajdonos Essential Services prémium szolgáltatási rendszerének bevezetésével, új viszonteladói pontok bevonásával, új magyar nyelvű weboldal elindításával, illetve központi szervizinstallációs részlegének létrehozásával erősítette meg hazai jelenlétét a vállalat.

A társaság az idei 100 millió forintos várható forgalom után jövőre 20 százalékos forgalombővüléssel számol Magyarországon, tette hozzá a vezérigazgató.

A prémium márka csúcskategóriás B&O Play audioeszközei ez év végén a Bálnában található bemutatótermen túl a Magyar Telekom négy kiemelt fővárosi üzletében is jelen vannak, vidéki átvétellel is rendelhetők, illetve a T-Mobil webshopjában megvásárolhatók.
A partnerüzletek 2016-ban is a Bang & Olufsen márka B&O Play kollekcióját kínálják majd.

„A B&O Play termékcsoport négy évvel ezelőtti elindítását az inspirálta, hogy a Bang & Olufsen rendkívüli akusztikáját szélesebb körben is megismerhesse a közönség. A B&O Play termékek – bár jelentősen alacsonyabb áron kerülnek a polcokra – minőségben semmivel sem gyengébbek, mint a vállalat prémium vonalának készülékei” – hangsúlyozta Kutvölgyi Pál, a BeoStore Hungary Zrt. vezérigazgatója, alapító társtulajdonosa.

A B&O Play termékek elsősorban az okostelefonokra és a tabletekre fókuszálnak: tökéletes technológiai szimbiózisuknak köszönhetően az ultramodern hangsugárzók, dokkolók és fülhallgatók vezetékes kapcsolat nélkül is különleges minőségű hangzást nyújtanak. A klasszikus Bang & Olufsen kollekció darabjait továbbra is a Bang & Olufsen Budapest, belvárosi bemutatótermében találhatják meg az érdeklődők.

A BeoStore Hungary tapasztalatai szerint az elmúlt két évben itthon is nőtt az igény az olyan termékek iránt, amelyek nemcsak a legmagasabb minőségi elvárásoknak felelnek meg, de megjelenésüket komoly tervezőmunka is megelőzi. Ez igaz a Bang & Olufsen prémium audiotechnikai és szórakoztatóelektronikai termékeire is, amelyek kategóriájuk, az audiovizuális dizájntermékek csúcsát jelentik, és mára itthon is kialakult, stabil vásárlói bázissal rendelkeznek.

„A Bang & Olufsen egyre inkább épít az elkötelezett magyar vásárlók márkahűségére, ezért több nyugat-európai országgal egy időben – a dán márkatulajdonos támogatásával – 2015 elején itthon is bevezettük egyedi prémiumszolgáltatás-csomagját, az Essential Services-t” – nyilatkozta Regős Dániel, a BeoStore Hungary Zrt. cégvezető társtulajdonosa.

Regős Dániel elmondta: a BeoStore Hungary Zrt. egy évvel ezelőtt indította el saját törzsvásárlói programját, a BeoCardot, amelynek alapszolgáltatásai 2015-ben kibővültek a dán prémium márka Essential Services szolgáltatáscsomagjának elemeivel. Ennek köszönhetően vásárláskor a klubtagok a használt B&O eszközeiket beszámíttathatják az új termékek vételárába, a megvásárolt készülékekre biztosítást köthetnek, illetve a cég várhatóan 2016-tól részletfizetési-finanszírozási lehetőséget is nyújt nekik.
Az Essential Services részeként és a modulos struktúrában megvásárolható további kényelmi szolgáltatásokat, például akár 3 + 3 évre bővíthető termékgaranciát is kínál majd a vállalat.

Regős Dániel hangsúlyozta: a növekvő hazai installációs igények és az expanzió előtt álló értékesítési hálózat miatt 2014novemberében a vezérképviselet saját szervizinstallációs részleget hozott létre, amely a márkatulajdonos Bang & Olufsen legmagasabb, Certified Installer minősítésével rendelkezik.

„Igény esetén a BeoStore szakemberei segítenek egy olyan integrált prémium B&O audiovizuális „intelligens otthon” megtervezésében és telepítésében is, amely egy okostelefon vagy tablet segítségével teljeskörűen vezérelhető. Annak sincs akadálya, ha a világítás-, redőny- vagy fűtésvezérlést is szeretné bevonni a megrendelő az okostelefonja által is vezérelhető körbe” – mondta Regős Dániel.

 

 

A Bang & Olufsenről

A dán vállalatot 1925-ben két fiatalember, Peter Bang és Svend Olufsen alapította. Azóta több elismert formatervező is adta már nevét a B&O termékeihez, de a cég filozófiája az évek múltával sem változott: csúcskategóriás termékeikhez mindig a legmagasabb színvonalú dizájnmegoldásokat társítják; céljuk, hogy funkcionális műtárgyakat alkossanak. Ennek köszönhető, hogy a B&O számos fejlesztési és dizájndíjat tudhat magáénak, ezenkívül a New York-i Modern Művészetek Múzeumában 19 termékét állandó kiállításon mutatják be.

2011-ben a londoni székhelyű Centre for Brand Analysis az Apple, az Aston Martin, a Harley-Davidson és a Rolex mellett a Bang & Olufsent is a világ öt legkiválóbb márkája közéválasztotta. Ezen az elismerésen túl a német „Auto Motor und Sport” magazin 2008 után 2011-ben is a Bang & Olufsen céget választotta a legjobb autóhifi-márkának, illetve az Appleemblematikus vezetője, Steve Jobs is a dán márka elkötelezett híve volt.

Azt, hogy a B&O majd’ évszázados történetében a tradíció és az innováció jól megfér egymással, remekül példázza, hogy az egyedi termékpalettán van olyan audioeszköz, amely két évtizede változatlan formában szolgálja a kristálytiszta hangzásra vágyó hallgatókat, de megtalálhatók az Apple termékeivel tökéletes „szimbiózisban” élő ultramodern hangszórók és dokkolók is.

A BeoStore Hungary Zrt.-ről

A BeoStore Hungary Zrt. a Bang & Olufsen márka kizárólagos magyarországi forgalmazója. A vállalat Bálnában megnyitott bemutatótermében – New York, Tokió és London után – a hazai közönség számára is elérhetők a dán márka különleges audiovizuális dizájntermékei. A Kutvölgyi Pál alapító, illetve Regős Dániel és Gecser Ottó társtulajdonosok tulajdonolta BeoStore Hungary a dizájn-, lifestyle- és vizuális kommunikációs vállalkozásokat tömörítő Group42 tagja. A Bang & Olufsen márkán kívül a vállalat kizárólagos hazai forgalmazója a francia Les Ateliers Ruby kézműves bukósisakoknak és motoros kiegészítőknek is.

A Bálnában található üzlet egyedi belsőépítészeti kialakítása a dán „hygge” koncepcióját követi. A világ legismertebb lefordíthatatlan kifejezései között jegyzett szó a béke, a biztonság és a nyugalom érzését írja le, a keresetlen harmóniát magunkkal és környezetünkkel.